Τετάρτη

Σενάρια

ΣΕΝΑΡΙΟ
COUNTER STRIKE


Μία τρομοκρατική οργάνωση απειλή να εξαπολύσει ρουκέτες εναντίον κυβερνητικών στόχων.
Το τελεσίγραφο των τρομοκρατών για την απελευθέρωση μεγάλων στελεχών που κρατούνται σε φυλακές ασφαλείας λήγει την Χ ημερομηνία και την Ψ ώρα
Οι πύραυλοι φυλάσσονται από ομάδα τρομοκρατών που με την λήξη του τελεσιγράφου θα προσβάλουν τους καίριους στόχους.
Τα δύο πυραυλικά συστήματα έχουν εντοπιστεί από δορυφόρο και έχουν δοθεί η σχετικές πληροφορίες στην Ειδική Αντιτρομοκρατική δύναμη του στρατού που με εντολές της κυβέρνησης πρέπει να εντοπίσει τις ρουκέτες και να τις ανατινάξει πριν την λήξη του τελεσιγράφου!
ΟΜΑΔΕΣ:
2 ισοδύναμες ομάδες
ΣΚΟΠΟΣ
ΤΡΟΜΟΚΡΑΤΕΣ: να αποτρέψουν την "σύλληψη" των ρουκετών από τους αντιπάλους μέχρι την λήξη του τελεσιγράφου
ΑΝΤΙΤΡΟΜΟΚΡΑΤΙΚΗ ΔΥΝΑΜΗ: να βρουν και να καταλάβουν τις ρουκέτες
Για την εξομοίωση των πύραυλων θα χρησιμοποιηθούν πασχαλινές ρουκέτες
Για την εξομοίωση των εκρηκτικών θα χρησιμοποιηθούν πασχαλινές κροτίδες


















ΣΕΝΑΡΙΟ
BLACK HAWCK DOWN


ΜΕΤΑ ΑΠΟ ΚΑΤΑΡΙΨΗ ΕΛΙΚΟΠΤΕΡΟΥ Η ΚΟΚΚΙΝΗ ΟΜΑΔΑ ΕΧΕΙ ΣΤΑ ΧΕΡΙΑ ΤΗΣ ΠΙΛΟΤΟ
ΚΑΙ ΑΠΟΡΗΤΑ ΣΤΡΑΤΙΩΤΙΚΑ ΕΓΡΑΦΑ.
ΠΙΛΟΤΟΣ ΚΑΙ ΕΓΡΑΦΑ ΦΥΛΑΣΟΝΤΑΙ ΣΕ ΔΥΟ ΔΙΑΦΟΡΕΤΙΚΑ ΣΗΜΕΙΑ ΑΠΟ ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΥΝΑΜΕΙΣ
Η ΚΙΤΡΙΝΗ ΟΜΑΔΑ ΠΡΕΠΕΙ ΣΕ ΔΙΑΣΤΗΜΑ 3 ΩΡΩΝ ΝΑ ΠΑΡΕΙ Η ΝΑ ΚΑΤΑΣΤΡΕΨΕΙ ΤΑ ΕΓΓΡΑΦΑ
ΚΑΙ ΝΑ ΣΥΝΟΔΕΨΕΙ ΤΟΝ ΠΙΛΟΤΟ ΣΤΟ ΑΣΦΑΛΕΣ ΣΗΜΕΙΟ(G).
ΣΚΟΠΟΣ ΚΟΚΚΙΝΗΣ ΟΜΑΔΑΣ
ΝΑ ΜΠΟΡΕΣΕΙ ΜΕΣΑ ΣΤΟΝ ΧΡΟΝΟ 3 ΩΡΩΝ ΝΑ ΚΡΑΤΗΣΕΙ Η ΠΙΛΟΤΟ Η ΕΓΓΡΑΦΑ ΣΤΑ ΔΙΚΑ ΤΗΣ ΧΕΡΙΑ
ΣΚΟΠΟΣ ΚΙΤΡΙΝΗΣ ΟΜΑΔΑΣ
ΝΑ ΜΠΟΡΕΣΕΙ ΝΑ ΣΩΣΕΙ ΤΟΝ ΠΙΛΟΤΟ ΚΑΙ ΝΑ ΚΑΤΑΣΤΡΕΨΕΙ ΤΑ ΕΓΓΡΑΦΑ
ΟΡΟΙ ΠΑΙΧΝΙΔΙΟΥ
1) ΚΑΘΕ ΠΑΙΚΤΗΣ ΘΑ ΦΟΡΑΕΙ 2 ΚΟΡΔΕΛΕΣ(2 ΖΩΕΣ) ΟΤΑΝ ΧΤΥΠΗΘΕΙ ΘΑ ΒΓΑΛΕΙ ΤΗΝ ΜΙΑ ΚΑΙ ΘΑ ΤΟΥ ΔΙΝΕΤΑΙ
ΧΡΟΝΟΣ 10 ΔΕΥΤΕΡΟΛΕΠΤΑ ΝΑ ΦΥΓΕΙ ΟΤΑΝ ΟΜΩΣ ΞΑΝΑΧΤΥΠΗΘΕΙ ΒΓΑΙΝΕΙ ΕΞΩ ΑΠΟ ΤΟ ΠΑΙΧΝΙΔΙ
2) Η ΚΙΤΡΙΝΗ ΚΑΙ ΟΙ ΚΟΚΚΙΝΟΙ ΘΑ ΒΓΟΥΝ ΜΕΤΑ ΑΠΟ ΚΛΗΡΩΣΗ
3) Η ΑΜΥΝΑ ΘΑ ΕΙΝΑΙ ΚΑΤΑ 3 ΠΑΙΚΤΕΣ ΛΙΓΟΤΕΡΟΙ ΑΠΟ ΤΗΝ ΕΠΙΘΕΣΗ
4) Ο ΠΙΛΟΤΟΣ ΔΕΝ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΣΚΟΤΩΘΕΙ ΜΕΣΑ Η ΕΞΩ ΑΠΟ ΤΟ ΣΗΜΕΙΟ ΚΡΑΤΗΣΗΣ
5) Ο ΠΙΛΟΤΟΣ ΟΤΑΝ ΧΤΥΠΗΘΕΙ ΚΑΤΑ ΤΗΝ ΜΕΤΑΦΟΡΑ ΤΟΥ ΔΕΝ ΘΑ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΤΡΕΞΕΙ ΠΑΡΑ ΜΟΝΟ ΝΑ ΒΑΔΙΖΕΙ
6) ΣΗΜΕΙΟ G ΘΑ ΔΗΛΩΘΕΙ ΠΡΙΝ ΤΗΝ ΑΡΧΗ ΤΟΥ ΠΑΙΧΝΙΔΙΟΥ
7) ΟΠΟΙΟΣ ΠΑΙΚΤΗΣ ΕΙΝΑΙ ΕΚΤΟΣ ΑΓΩΝΑ ΔΕΝ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΜΙΛΑΕΙ ΣΕ ΑΣΥΡΜΑΤΟΥΣ ΚΑΙ ΚΙΝΗΤΑ
8) ΕΓΓΡΑΦΑ ΚΑΙ ΠΙΛΟΤΟΣ ΘΑ ΕΙΝΑΙ ΣΕ ΣΥΓΚΕΚΡΙΜΕΝΑ ΣΗΜΕΙΑ
9) ΣΤΟ ΠΑΙΧΝΙΔΙ ΕΠΙΤΡΕΠΟΝΤΑΙ ΚΙΝΗΤΑ ΑΣΥΡΜΑΤΟΙ ΚΥΑΛΙΑ ΚΤΛΠ.
10) ΝΙΚΗΤΡΙΑ ΕΙΝΑΙ Η ΟΜΑΔΑ ΠΟΥ ΣΤΟ ΤΕΛΟΣ ΤΟΥ ΠΑΙΧΝΙΔΙΟΥ ΘΑ ΕΧΕΙ ΤΟΥΛΑΧΙΣΤΟΝ 1 ΠΑΙΚΤΗ ΖΩΝΤΑΝΟ
ΑΓΡΑΦΟΙ ΝΟΜΟΙ
1) ΝΑ ΜΗΝ ΥΠΟΚΛΕΠΤΟΥΝ ΟΙ ΠΑΙΚΤΕΣ ΤΙΣ ΣΥΧΝΟΤΗΤΕΣ ΤΩΝ ΑΣΥΡΜΑΤΩΝ
2) ΟΤΑΝ ΧΤΥΠΗΘΟΥΝ ΝΑ ΕΙΝΑΙ ΕΙΛΙΚΡΙΝΕΙΣ ΚΑΙ ΝΑΜΗΝ ΠΡΟΣΠΑΘΟΥΝ ΝΑ ΣΚΟΥΠΙΣΤΟΥΝ
3) ΝΑ ΜΗΝ ΧΤΥΠΟΥΝ ΤΟΝ ΑΝΤΙΠΑΛΟ ΠΙΣΩΠΛΑΤΑ ΚΑΙ ΑΠΟ ΚΟΝΤΑ.(ΜΠΟΡΟΥΝ ΝΑ ΤΟΥ ΠΟΥΝ ΑΠΛΑ ΕΙΣΑΙ ΕΞΩ)

Δεν υπάρχουν σχόλια: